Wysyłka jest realizowana w następujących wariantach:
1. Przesyłka kurierska
2. Odbiór w Paczkomatach InPost

Zamówienia powyżej 300,00 zł są wysyłane na nasz koszt na terenie Polski
Płatności
1. Przelew bankowy - po złożeniu zamówienia i otrzymaniu automatycznego potwierdzenia jego dokonania, należy poczekać na kolejnego e-maila, w którym wyślemy Państwu numer konta bankowego oraz tytuł płatności.
Wiadomości te wysyłamy w dni robocze w godzinach 9-17 (fakt ten jest istotny przy składaniu zamówienia w sobotę lub w niedzielę - wiadomość dotyczącą przelewu otrzymają Państwo dopiero w poniedziałek). Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.
2. Płatność BLIK/karta kredytowa Visa, Mastercard/Google Pay/Apple Pay za pośrednictwem bezpiecznych płatności Przelewy24
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
3. Płatności odroczone PayPo
Zwroty
Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki, odsyłając przesyłkę na adres sklepu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze przekazujemy przelewem bankowym na konto klienta.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być otwierany, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Towar nie spełniający powyższych zasad nie zostanie przyjęty do zwrotu.
Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem".
Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymaną fakturą lub potwierdzeniem zamówienia.
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia bądź braku produktów Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.